
Voilá. Tai margariinilla, jos voi on liian rasvasta. Luonnoskirjan mättöä.

MiniSora ja MiniRiku. Hee.
~Tee surkea fanityttö joka on pelannu liikaa KH:ta viimeaikoina. Mut sain just tänään syntetisoitua Ultima Weaponin, haha, repikää siitä.
keskiviikko, 30. tammikuu 2008


Oriveden opiston sarjakuvalinjan 2008-2009 rellyksi
Kommentit