Nonni. Jottai strippejä, joita oon Kaleva-sanomalehteen tehnyt. Nää on uudempaa tuotantoa, kun ei niitä kolmen tai ees kahden vuoden takaisia viitti millää näyttää.. gröähö. Laitan ehkä joskus enempi. Tai sitten en.
:D




:D




tiistai, 20. marraskuu 2007




Oriveden opiston sarjakuvalinjan 2008-2009 rellyksi
Kommentit